Barcelona dag 6 + 7

Vilka dagar!
Jag kommer knappt ihag vad som hant faktiskt.
Och nej, inte for att vi sop oss fulla i en bar, utan for att vi blev ranade har i Barcelona!

Helt sjukt!

Igarkvall blev vi ranade pa pengar och mina p-piller (haha!) i tunnelbanan.
Inte med vald eller nagot sant, som tur ar. De svinen ar otroligt duktiga pa vad dom gor, sa jag kande inte ens att dom tog mina saker, trots att jag forstod att nagot skumt var pa gang!
Maste papeka att mannen har i Barcelona ar helt underbara! Inte nog med att dom ar valdiiiigt snygga utan otroligt hjalpsamma ocksa!
Efter ranet var jag och mamma helt uppskakade och darrade som asplov och da hjalpte discotek vakter oss! Fattar ni? Dom som brukar vara javla svin i Sverige! Stort plus!

Aja, en del av denna dagen spenderades hos polisen och den andra delen vid palatset i Montjuic!

Alla fina bilder kommer sa fort vi kommer hem!

Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback