Barcelona dag 5

Buenos dias!

Om drygt en kvart ska vi dra oss vidare mot andra anden av Barcelona, den delen vi inte besokt an dvs.

Kommer ni ihag att jag skrivit om hogljudda fransman tidigare? Inatt var dom helt forjavliga!
Dom leker tydligen lekar klockan tre pa morgonen som gar ut pa att rycka i andras dorrar och sen springa sa fort de bara kan ner for trappan igen. Seriost... Jag och mamma vaknade i panik nar var dorr blev offret.

Igarkvall och idag har jag haft en otrolig hemlangtan. Jag saknar Alexander sa mycket att det ar knappt.
Men detta kanske ocksa ar bra som "ovning" for att forbereda mig till nar han aker in i lumpen.
Bajs-lumpen.

Maste vara arlig och saga att jag inte ens oppnat naturkunskapsboken an. Far skicka lite lycka till tankar till mina klasskamerater som skriver prov idag. Konstigt nog sa kanns det som jag har battre saker att gora hela tiden, an att oppna den trakiga boken. Typ lyssna pa musik och ata kakor, hehe....

Har tagit massa fina bilder har, tyvarr kan jag inte ladda upp dem eftersom vi var smarta nog att inte ta med oss var laptop, javla smartass assa...

Nej nu ar det dags att dra!
Besitos (betyder puss pa spanska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback