Barcelona dag 4

For tillfallet ar jag inne i kongressalen och vantar pa att min lilla mamma ska komma ut.
Idag ar det "kallt" i har, det ar monligt och gratt. Trakigt!

Maste saga att jag har varit valdigt effektiv idag. Jag och mamma unnade oss en sovmorgon idag och struntade att ga upp till frukosten, de var valbehovda timmar! Den senaste timmen har jag jobbat en massa och jag tycker att jag fortjanar en glass eller nagot gott. Maste saga att jag ar imponerad over att manniskorna har ar sa smala!
Ni ska se hyllorna av godsaker i mataffarerna! Helt sjukt. Vill ta med mig allting hem!

For ovrigt sa kom jag och mamma hit med proppfulla vaskor (saklart) men under tiden vi shoppade glomde vi totalt bort detta, sa vi far se hur vi loser det "lilla" problemet pa vagen hem. hehe...

Och justdet. Grattis till mig & min alskade Alexander. Idag firar vi 22 manader!
(och jag saknar honom som tusan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback