Barcelona dag 3

Ti den gar fort...
Idag ar det tredje kvallen vi har spenderat i España och det ar sju dagar kvar till vi aker hem.

Idag akte vi och tittade pa den kanda kyrkan Sagrada Familia, en kyrka som borjade byggas for over hundra ar sen, men som fortfarande inte ar klar, da orginal ritningarna forsvunnit. Fyndigt...
Det var helt sjukt maktigt att sta utanfor och titta pa allt! Det gar nastan inte att beskriva. Daremot var insidan en STOR besvikelse. Intradet var jattedyrt och det enda som fanns dar inne var byggarbetare som byggde pa skiten. Det gjorde mig lite pa daligt humor!

Vi forsatte var lilla runda sen med tanke om att ta metron hem sa fort som mojligt. pff.... vi var hemma 5 timmar senare tror jag,
Timmarna verkligen flyger forbi har!

Hur som helst sa ar jag for tillfallet otroligt trott, och de hogljudda fransmannen har pa hotellet gor det inte battre.

Kanner att jag faktiskt fatt lite hemlangtan idag. Jag saknar min pojkvan och dessa datorer har inte msn, sa jag har inte pratat med honom pa tre dagar. Det har aldrig gatt sa lang tid under vart forhallande. Jobbigt!

Nu sitter en av de jobbiga och vantar pa datorn, sa nu ar det time for me to go.

Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback