Barcelona dag 2

Efter en otrolig handelserik resa till Spanien, sitter jag antligen har. Verkligen inte utsovd, trott som fan, lagom smutsig men sjukt glad.
Forsta natten var ett rent helvete da varken jag eller mamma sov speciellt mycket. Men det hindrade inte oss. Idag har vi varit ute och gatt runt hela (javla) Barcelona. (Egentligen skulle vi bara ta en sparvagn fram och tillbaka.). I NIO hela timmar har vi vandrat, lite i regn, men mestadels perfekt promenadvader. Runt 17-18 grader och ingen stekande sol. Dock valde jag helt fel skor... Imorgon skippar jag klackarna och kor pa tygskorna.

Vi har sett sa mycket idag, som vi bara "rakade" se... Fina kyrkor och sant.

An sa lange gillar jag Barcelona skarpt! Folket ar underbara och staden i sig ar helt fantastisk! Vi bor mitt i "el barrio gottico" det ar typ som gamla stan, fast detta ar sjukt gammalt. Kan bli lite creapy ibland.

Forutom att jag saknar min pojkvan och onskar att han var har och dela detta med mig, njuter jag for fullt!

For tillfallet sitter vi i lobbyn och tvingar oss sjalva att inte ga upp i vart rum. Jag skulle ha somnat innan jag hunnit satta huvudet pa kudden... Snart ar det alltsa dags att ta oss ut igen... oy dios mio ;)

(Hittade basta affaren med mamma idag. Billigt och sjukligt snygga klader. Kopte med mig varldens underbaraste skor!!)

Vi sager sa salange... Besitos fran Barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback