LONG TIME NO SEEN

Här går det undan! Nu var det en evighet jag skrev sist och jag måste vara orginell och skylla på att det har varit mycket, från alla håll, på senaste...

Nu är det måndagkväll i mitten av April och våren som äntligen nått skåne bestämde sig för att gå i ide igen. Visst har  vi sol, men 7 grader är väl inte att hurra för? Tråkigt!

Imorgon är det dags för utflykt med klassen, så innan jag lägger mig får jag inte glömma att packa ner min fika!

En kul nyhet är att vi nu bokat och betalt vår resa till Malaga! Så jag firar min 18 års dag i Spanien tillsammans med världens finaste kille, min mamy och annan släkt vi har där! Så kul :)

 
Jag och broren min i bokskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback