A LOT OF THOUGHTS

Idag har jag en sån dag. En dag där alla möjliga känslor vallar över inuti mig, helt utan anledning. Jag är ledsen och jag vill gråta, men jag kan fan inte sätta fingret på varför. Ett känslo-freak helt enkelt.

Mina tankar för tillfället är helt otroligt knäppa. När jag sitter på bussen i min egen ensamhet fantiserar jag ihop de mest löjliga scenariumen jag kan tänka mig, men jag blir ledsen ändå.

Jag är kluven.
Jag längtar till sommaren - jag kommer att hata sommaren.
Jag längtar till min 18 årsdag - jag vill inte bli vuxen.
Gjorde jag rätt val för 2 år sen? - Gjorde jag fel val för 2 år sen?

bajs.

Kort och gott så är det helt enkelt en lite jobbig dag idag.



Lägga mig under täcket resten av dagen? Jatack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback